wtorek, 28 sierpnia 2012

Chwile w pamieci zamkniete :)

Witajcie :)

Przepraszam ze nie pisze. Wybaczcie, i juz to powolutku nadrabiam.
Chcialam sie z wami podzielic moja radoscia. 
W miniona niedziele, nastapilo cos, czego sie nie spodziewalam ani teraz ani przez najblizsze 2 miesiace. A mowa tutaj o mowie. Mowie mojego dzieciatka :) 
Oczywiscie swoje gu, ga, abu itp, wymawia. 
Ku mojemu zaskoczeniu, w niedziele po poludniu, moj Dawid wypowiedzial slowo MAMA. Kochani, nigdy w zyciu nie czulam takiej radosci i ciepla (no chyba ze na wlasnym slubie).
Matki to wiedza :) I uwierzcie, zadna para butow czy drogich kosmetykow, nie zastapi mi tego przezycia. Jestem pelna geba mama, i z tego sie ciesze.
Jestem z tego jak najbardziej dumna. A jedno wypowiedziane MAMA przez Dawidka, sprawia ze zapominam o nocnym wstawaniu gdy go dziasla bola. W zapomnienie idzie jego placz gdy brzuszek boli, i marudzi po szczepieniu ( a dzisiaj wlasnie szczepienie bylo ), i zapominam wszystko co mnie denerwuje. To magiczne slowo, slodkie i takie prawdziwe. 
Wypowiedziane z milosci, a nie bo tak trzeba. Jestem mama, jestem szczesliwa :) 

Chcialam jeszcze poinformowac ze Dawid ma 6 miesiecy i 21 dni - mysle ze to dosyc szybko jak na pierwsze slowa. Moje malenstwo rosnie i dojrzewa. 
Musze chwytac kazda chwile, bo nim sie obejrze a on sam juz bedzie dorosly, a ja bede stara i nieudolna hehe.

Za kilka chwil postaram sie dodac cos kosmetycznego. 
To tak prywatnie, na moj powrot do blogosfery :) 

<3

4 komentarze:

  1. Gractulacje:)
    Zanim sie obejrzysz bedzie mowil i to w 3 jezykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :) To muszą być wspaniałe chwile, ciesz się nimi, ciesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:)Teraz jest Tylko Mama,a zaraz będzie Mama pic,Mama jeśc itp :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite uczucie, jeszcze pamiętam jak to było (Anielka ma 2,5 roku) :)
    Dziś buzia jej się nie zamyka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".