środa, 15 sierpnia 2012

Na arenie wystapi Ziaja - znowu :/

Witajcie :)

Dzien jak co dzien. Wkoncu zebralam swoje 4 litery i gotuje cos polskiego, czyli zupke pomidorowa.
Dawid od wczoraj to maly szatanek, ale juz jutro powinno byc wporzadku.
Mialam napisac to wczoraj, niestety maly mial wczoraj szczepienie i marudzi straszliwie. 
Nie chce jesc, spac, aczkolwiek nie ma goraczki. Chwala mu za to.
Na pocieszenie zakupilam mu kaszki z Bobovity w polskim sklepie, nie przejawil przez 2 dni zainteresowania nimi. 
Mam nadzieje ze po szczepiennym marudzeniu to minie. Jak nie to sama je zjem hehe.

Na arene Leny, zapraszam dzis wielki BUBEL.
Dziwie sie ze ujrzal swiatlo dzienne, powinien pozostac tylko nie zrealizowanym planem.
Wydalam fakt za jedno opakowanie 8 zl. Ale cholera ja nie kupilam jednego.
Taka bylam zafascynowana cena, i byly 2 dni do wylotu ze zakupilam 3 :(
Nie zuzylam nawet polowy, a z reszta nie wiem co mam zrobic. Trudno.
A wiec:

ZIAJA NUNO - Antytradzikowy krem tonujacy odcien 01, cera zanieczyszczona i sklonna do wypryskow.

I moje czeste zdanie : Po ciazy wysypalo mnie jak snieg w zime.
Mialam nadzieje ze ten kremik mi pomoze. I co? I nic, a moze jest ale na minus.
Wydane pieniadze oraz wieksza ilosc pryszczy.
A co mowi producent?

Zero prawdy. Nic mi nie tuszowal a robil plamy, i to takie krowie placki. 
Zeby cokolwiek zakryc, musialabym tune pudru nalozyc, a nie lubie tego.
Co za tym idzie? 
Najczesciej wychodzilam bez zadnej warstwy kremu tonujacego, bo na czas ten nie uzywalam zadnych podkladow.
Nie zatyka porow? No u mnie bylo odwrotnie, a co do nawilzenia?
Chyba mialo byc tam napisane "Daje doskonale wysuszenie skory"
Jak widzicie po moich zdaniach jestem mega nie zadowolona i wkurzona ze pieniadze poszly w bloto.
Fakt, to nie duza kwota, ale zawsze moglabym miec np. podklad Under 20 (niebawem recenzja)

Sklad dla znajacych sie.
Nie wiem jakim cudem zostal wypuszczony do produkcji.
Nie wiem takze, dlaczego jest on w aptekach.
Ludzie idac do apteki ufaja tamtejszym produktom.
I ja tez tak zrobilam. Nigdy wiecej sie tak nie nabiore.
Skusila mnie cena i obietnice.

Krem zostawia smugi co widac na zdjeciu.
Nie kryje, szybko sie wchlania.
Nawet lekkie dotkniecie palcem, pozbawia nas resztek kremu.
Nie mowie juz o tym, ze w temperaturze lekko wyzszej niz pokojowa, topi sie.

Plusy:
  • dostepnosc
  • cena
  • opakowanie
Minusy:
  • konsystencja (bardzo plynna)
  • smuzy
  • topi sie
  • zatyka pory
  • tworzy plamy
Moja ocena? 
1/5 a nawet i mniej
Zaluje bardzo ze go kupilam.
Pieniazki poszly w bloto, mam nauczke zeby nie kupowac duzo, poki nie sprawdze tego.
Jedynym usprawiedliwieniem jest fakt, iz mialam za 2 dni samolot.

Nie kupie go nigdy wiecej, i szczerze nie polecam.
A czy Wy mieliscie doczynienia z tym produktem?
Moze macie inne zdanie na jego temat?

Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Dawno, dawno temu uzywalam ten krem i pamietam, ze nie byl on tak fatalny... bedac nastolatka, nie stosowalam podkladow, tylko wlasnie ten krem i mnie on sluzyl. Moze zmienil sie sklad? A moze mamy inny typ cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych czasach czesto zmieniaja dobre produkty na te gorsze niestety.
      A moze i od cery zalezy, nie wiem.

      Usuń
  2. O proszę i kolejny tańszy polecony prodkt, dziękuję pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze kochana :) Ale nie wiem czy Tobie sie sprawdzi.

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam większych problemów z cerów. Chciałam po prostu zastąpić podkład, czymś lżejszym. Zgadzam się całkowicie z twoją recenzja... Krem jest masakryczny... Użyłam go tylko DWA RAZY... To wystarczyło, żeby strasznie zapchał mi pory i porobiły się pryszcze... W ogóle nie dało się go nawet porządnie rozprowadzić... Bardzo szybko zasycha, przez co na twarzy są smugi... Roluje się... NIGDY WIĘCEJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, chcialam zastapic czyms lzejszym.
      Widze mamy to samo zdanie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Użyłam go tylko 1 raz, i byłam zadowolona z efektu,zwłaszcza,że nie mam problemów z cera chciałam tylko wyrównać koloryt. Ale obawiam się,tego że faktycznie może mnie zapchać...
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszym razie tez bylam zadowolona bo bylo to na krotko.
      Doslownie na godzinke, a pozniej zmylam.
      Jednak po dluzszych testach masakra!

      Usuń
  5. 18 lat rocznikowo mam :) Jej to ładne zamówienie jak na 200zł :D I co Ty aż na Cyprze robisz? Zazdrooooszczę! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie naogladalam na tej stronce, a na Cypr musze troche zabrac.
      Zreszta jestem podjarana ze jak zamowisz na 170 zl to perfumy gratis hehe

      Usuń
    2. Ale kurcze, Cypr brzmi tak fajne, sama chciałabym się tak oderwać na trochę i wyjechać, nawet do pracy, ale to najprędzej po maturze :) Chociaż z drugiej strony trochę bym się pewnie bała, ale ciekawość jest większa :p

      Usuń
    3. Po czasie sie nudzi :) Ja jestem tu juz prawie 2 lata.
      A znalazlam sie tutaj dzieki milosci :) I tak zostalam.
      A z tej milosci mamy teraz synka, troche ta milosc pokrzyzowala mi plany, ale nigdy nie jest za pozno na nic :) A szczegolnie na ksztalcenie sie.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. No pewnie :) Jak będę się wybierać obowiązkowo dam znać i Cię odwiedzę! :D

      Usuń
    6. Oczywiscie ze tak :) Nakarmie, napoje hyhy :D
      Ja jestem jak najbardziej otwarta na nowe znajomosci.
      Kochana a czy Ty znasz duzo blogerek z Lublina i okolic?
      Moze spotkanie byscie zorganizowaly?

      Usuń
  6. Ja bym się chętnie na takie spotkanie pisała, miało być coś robione bodajże we wrześniu, ale nie wiem jak to tam dokładniej, trzeba by większy rozgłos załatwić;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z wielka checia bym zawitala :) I kogos poznala.
      Trzeba bedzie cos ogarnac, tylko ja nie jestem na miejscu wiec nie mam jak.
      Moze Ty sie podejmiesz czegos takiego?

      Usuń
    2. W październiku będzie można coś pomyśleć, przyjadą studentki więc będzie nas więcej :D

      Usuń
  7. Kiedyś myślałam nad zakupem jego, ale się wahałam i teraz na pewno już go nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".