poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Versatile Blogger czyli zabawa z liczba 7

Witajcie :)

Zostalam zaproszona do zabawy przez kochana Dominike z bloga Lemessoss.
A na czym ona polega? Otoz wlasnie :)
Zabawa ta polega na wytypowaniu od 5 do 10 osob, ktore chcialabym wyroznic.
Oraz punkt programu, powiedziec, napisac 7 rzeczy ktorych o mnie nie wiecie. 
Wiecie o mnie niewiele, a moze i nic, wiec bedzie to w miare latwa zabawa.

 

A wiec tam tara ram :D hyhy 

  1. Nazywam sie Magdalena Katarzyna Indrykson, z czego drugie imie mialo byc moim pierwszym, ale dzieki rodzice ze tak nie jest hyhy. Moje nazwisko jest moim panienskim. Nie zmienilam go po slubie. Nastapi to w odpowiednim czasie.
  2. Kazde z moich imion jak i nazwisko maja po 9 liter, a od tylu brzmia jakbym byla czystej krwi arabka "Aneladgam Anyzratak Noskyrdni" wiem ze dziwnie to brzmi.
  3. Jestem zona, mama i kura domowa. Mieszkam na Cyprze,urodzona jako mazowszanka, zamieszkala jako podlasianka.
  4. Przylecialam na Cypr jako 17-latka, zucajac szkole dla milosci i nie zaluje. Obecnie mam lat 19, chociaz wydaje mi sie ze wygladam na wiecej. Przylatujac na Cypr jezyk angielski mialam opanowany minimalnie, teraz jest prawie perfect. W mlodosci gralam na skrzypcach, spiewalam w chorze koscielnym. W pozniejszych latach gralam na klarnecie oraz fortepianie. Oprocz skrzypiec, na reszcie potrafie do dzis.
  5. Jezeli kiedykolwiek zdarzy sie, ze spotkam swojego sobowtora, latwo rozpoznac ze to nie ja po dwoch znamionach. Jedno na prawym ramieniu, to myszka, i taka sama posiadam na prawej stronie plecow (dol). Oraz dwa identyczne pieprzyki wygladajace na ugryzienie wampira, prawa reka nad lokciem.
  6. Przed ciaza palilam 6 lat, i bylam swiecie przekonana ze po ciazy zaczne, bo lubilam palic. Mylilam sie, zapach ten mnie odrzuca. Obecnie nie pale, ani nie pije.
  7. Uwielbiam czytac ksiazki, niestety nie mam do nich obecnie dostepu. Mam takze bardzo krotkie palce, u rak jak i u nog. Aczkolwiek u nog sa bardzo mikrutkie. Mam marzenie skonczyc szkole fryzjerska lub kosmetyczna, dodatkowo zrobic kursy i otworzyc swoj small busines.
 7 to 7, chociaz moglabym wiecej. Zostawie jednak na nastepne zabawy. 
Jezeli chcielibyscie sie dowiedziec czegos wiecej, prosze smialo pytac. 

Do zabawy zapraszam nastepujace osoby:

Zapraszam na blogi dziewczyn.
Jezeli osoby, ktore nie zostaly tutaj otagowane maja ochote wziac udzial to serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Jaka szybka odpowiedz :D
    Ciekawe, ze masz takie zdolnosci muzyczne, pewnie spiewasz duzo kolysanek swojemu synkowi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze ze zadko spiewam, bo mieszkamy z wspolokatorami.
      Gdy jednak juz sie zdarzy, staram sie wymyslac hehe :)

      Usuń
  2. Szalona i odważna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycie jest jedno, i trzeba korzystac.
      Lepiej zaryzykowac i zalowac ze sie cos zrobilo, niz nie zaryzykowac i cale zycie myslec co by bylo gdyby :)

      Usuń
  3. gratuluje odwagi, rzucenia szkoly i pozostania na Cyprze i przede wszystkim tego, że wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie. Gratuluję postawienia na swoje i dążenia do tego ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:)
    Jesteś bardzo odważną kobietą. Kochana Życzę Ci szybkiego zrealizowania twoich planów:)
    Bardzo fajny blog +ObserwujÄ™ i liczÄ™ na to samo z twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".