piątek, 31 sierpnia 2012

Rodem z Bollywood :)

Witajcie :)

Wczorajszego po poludnia dostalam dlugo wyczekiwana przesylke od siostry mojego meza.
Ci co mnie czytaja wiedza skad pochodzi moj maz, a Ci ktorzy jeszcze nie wiedza to juz was uswiadamiam. Otoz moj maz pochodzi z Pakistanu. Indie jak i Pakistan granicza ze soba, kiedys bylo to jedno panstwo a pozniej zostalo podzielone.
Napewno nie jedna z was ogladala indyjskie filmy takie jak np "Czasem Slonce Czasem Deszcz".
Ja zawsze pragnelam miec ich bransoletki, i ciuchy :) I moje marzenie sie spelnilo.

A oto cuda ktore znajdowaly sie w paczuszce :

Na poczatek tuniki : Do nich takze sa dolaczone spodnie, ale musze powszywac gumki, bo to takie szarawany, pantalony hyhy :)

zakonczenie rekawa


wzor

zakonczenie rekawa
sliczne guziczki

glowny wzor
 Szale :
wzor szala do kreacji niebieskiej

wzor szala do kreacji czerwonej




Bole Chudiyan - czyli po naszemu bransoletki. Wiekszosc szklanych z mala iloscia plastikowych. 





Wszystkie bransoletki sa wsadzone w tekturke, taka jak po papierze toaletowym tylko ze dluzsza, i zabezpieczone folia oraz bialym delikatnym papierem.


 Pajal : Bransoletki na nogi. Slicznie dzwiecza gdy chodzisz.



A tutaj chcialabym wam pokazac moja skarbonke, ktorej nie da sie otworzyc nijak, jak przez rozbicie. Czasami zdarzy sie cos wrzucic, i po roku czasu lub dwoch latach rozbije ja i pojde na zakupki. Ciekawe ile tam bedzie hyhy ;p

A TUTAJ odsylam was do piosenki, wlasnie o tych kuszacych bransoletkach :)


Poczuliscie sie troszke jak w Indiach?:) Ja tak. 
Moze warto isc na jakis casting filmowy. Zarcik.
Niebawem cos kosmetycznego. 

Ps. Najlepszego kochane blogerki, dzis nasz dzien:) Oby wielu obserwatorow, konkretnych komentarzy, jak najwiecej odwiedzin i dalszej radosci z rodzinnej blogosfery.

Pozdrawiam :*



4 komentarze:

  1. Wow, bransoletki sa przepiekne!Szczegolnie podobaja mi sie te czarne. Ja jestem maniakiem bransoletkowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez bardzo sie podobaly i nadal podobaja, jednak za maly rozmiar mi wyslali :((

      Usuń
  2. Ale piękne!
    Szczególnie czerwona tunika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :) I powiem Ci kochana ze czerwona mnie tak ladnie wyszczupla ze nie widac moich pozostalosci po ciazy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".