czwartek, 9 sierpnia 2012

Metamorfoza

Witajcie =*

Wchodzac tutaj napewno zauwazycie ze cos sie zmienilo :)
Blog przeszedl metamorfoze, a ten piekny obrazeczek hyhy, to zasluga mojego kochanego brata.
Widzicie takze zmieniona nazwe bloga. 
Gdy brat pytal, jak ma to wygladac, stwierdzilam ze ladnie :D
Poprzednia nazwa Planeta Testerko Blogerki, kojarzyla mu sie oczywiscie z planeta. 
I co dostalam? Baner z planeta haha :D Przeciez nie moze tak byc aby blog kosmetyczny, mial planetowy baner. I tak oto na szybko, bez zastanowienia, wymyslilam nowy tytul bloga.
Powiem szczerze ze o wiele bardziej mi sie podoba, niz poprzedni.
Najwidoczniej, musza zagoscic u mnie czesciej chwile spontanicznosci.

Juz jutro dostane moja paczule :D hyhy
Jak ja sie ciesze, i nie moge sie doczekac. 
Oczywiscie zrobie zdjecia, i wam pokaze co takiego Magdalena zamowila :D

Nie jest tego moze mega duzo. Lecz nie moglam poprosic kolezanki o wiecej.
I tak zrobila to z wlasnej, dobrej i nieprzymuszonej woli. Chociaz z tym przymuszeniem to chyba nie tak do konca :D 
26 kg bagazu, wydaje sie byc duzym limitem. Aczkolwiek, wiem po swoich doswiadczeniach ze to jest nic. Ona tez musi zabrac cos ze soba. I tak jest kochana.

Powiedzcie, jak wam sie podoba obecny wyglad bloga?
Jest na plus? No i nazwa? Lepsza niz poprzednia?

Pozdrawiam :**

2 komentarze:

  1. Super, no I zdolnego Masz Brata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a wiesz o tym ze ja czekam na jakiego kolwiek maila od Ciebie??? :)
      Przekaze mu

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".