wtorek, 28 sierpnia 2012

Intensywna pielegnacja do rak ...

Witajcie ponownie :)

Tak jak napisalam okolo godziny temu, czas na post kosmetyczny.
Zeby dzis was nie zanudzac moimi wypocinami, bedzie szybko i zwiezle.
Przedstawiam wam :

Intensywnie pielegnujacy krem do rak z olejkiem z otrebow ryzowych i kompleksem nawilzajacym od Avon



Zauwazyliscie napewno ze sporo pisze o produktach z Avonu. Tak to jest, jak jest sie konsultantka i ma duza ilosc kosmetykow tej firmy. Przeciez musze wiedziec po polecic moim klientkom :)

Sposob uzycia : Wmasowac w dlonie


Opakowanie - odkrecana tubka, co mnie osobiscie denerwuje. 
Mogloby byc na zamkniecie typowe dla zeli pod prysznic np. 
Tubke mozna bez problemu przeciaz, plastikowa tubka nie jest z materialow twardych, i nie zniszczalnych. 
Pojemnosc to 100 ml. 
Cena - ja kupilam za 3 zlote, jednak cena regularna to okolo 5 zlotych. 
Wydajnosc - dobra, niewielka ilosc, taka na opuszek palca i nasze dlonie sa nawilzone. Starczyl mi na okres 3 miesiecy, moze wyda wam sie duzo, jednak moje rece nie potrzebuja ciaglego kremowania. Wieczorem w zupelnosci wystarczy.
Kolor - bialy, kremowy. 
Konsystencja kremu jest gesta, jednak nie utrudnia to wydobycia produktu.
Zapach - przyjemny, ja nie czuje zadnych otrebow, troszke meski, ale ja lubie meskie zapachy :)
Krem od momentu otwarcia nalezy zuzyc w ciagu 12 miesiecy.

Krem mnie zadowolil w pelni, oprocz jednego minusika jakim jest wieczko produktu.
Najwazniejsze ze wykonuje swoje zadanie, czyli dobrze nawilza dlonie. Opakowanie trafilo juz do sierpniowych zuzyc. 
Ilosc zuzytych opakowan? - 2. 
Czy kupie ponownie? Pewnie ze tak.
Polecam, poniewaz u mnie sie sprawdzil. 

sklad 


O czym chcielibyscie przeczytac nastepny post? 
Macie do wyboru 4 warianty: 
  • masc na zadrapania itp.
  • odzywka do wlosow farbowanych
  • plyn do kapieli dla dzieci
  • kremowy zel pod prysznic
Odpowiedzi prosze zamieszczac w komentarzach. Produkt ktory uzyska najwieksze poparcie, pojawi sie jak najszybciej na blogu.

Buzka =* 

2 komentarze:

  1. a ja lubię kremy do rąk w słoiczkach :)
    chętnie poczytam o odżywce do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tym kremem nie przepadam, ale bardzo lubię i polecam glicerynowy krem do rąk. Bardzo dobrze zabezpiecza dłonie.
    Ja poproszę maść na zadrapania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".