piątek, 31 sierpnia 2012

Pomoc dla Jacka

Witajcie :)

Moze mnie o to potepicie, a moze wrecz odwrotnie.
Chcialabym was poinformowac o akcji zbierania pieniedzy dla Jacka pseudonim Jasiu.
Jasiu jest bezdomny. Nie jest to jednak zul, jakich wielu mozna spotkac. 
Czlowiek z ambicjami, ma poukladane w glowie. Los mu nie sprzyjal w jednym momencie i tak wyszlo. Zachecam was do obejrzenia filmikow w roli glownej z Jasiem.
Czlowiek ten chcialby wyrobic dokumenty, aby podjac prace. 
Pomozecie? Kazda zlotowka sie liczy. Ja osobiscie chcialabym go poznac :) I moze tak jak mowi w drugim filmie pojedzie do Hollywood? :) 
Super czlowiek. Zachecam. Dzis wieczorem rozpoczynamy zbiorke.
Obejrzyjcie i zastanowcie sie jak wiele posiadacie. 

oraz

Ja nie mam z tego zadnych pieniedzy. Jest to prosba moja prosto z serca. Nie czerpie z tego zadnych korzysci, tylko i wylacznie lubie pomagac. Moim zdaniem Jacek jest warty tego, aby zaczac wszystko od nowa. 
Pozdrawiam i zachecam raz jeszcze :)

Dodaje dodatkowo strone z ktorej mozna pomoc

KLIKAJCIE TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".