środa, 29 sierpnia 2012

Ujarzmione wlosy z Sunsilk

Witajcie :)

Na wstepie chcialabym wam serdecznie podziekowac. Jest was 24, dla mnie az 24. 
Mam nadzieje ze bedzie was coraz wiecej. Ohh moje serce bedzie sie radowac.
Nigdy nie spodziewalabym sie, ze komus zechce sie czytac moje wypociny :)
Wczoraj licznik odwiedzin zostal pobity, w porownaniu do innych blogow to maly pikus, ale dla mnie kazda z was, kazdy wasz slad tutaj jest dla mnie wazny. 
Dzieki wam wiem, ze warto robic to, co robie srednio dobrze. Potrzeba czasami czasu. 
Mam piekna pogode, i temperatura troszeczke opada. 
Na moje szczescie klimatyzacja dziala pelna para, 
i nie przejmuje sie goracymi promieniami zza okna :)

Dzisiaj tak jak tytul posta o produkcie do wlosow. Dokladniej mowiac o odzywce Sunsilk. 
Dostalam odpowiedz pod poprzednim postem tylko od Lagoeny, i w takim wypadku spelniam jej zyczenie.
Czytelnik nasz Pan hyhy :) 

Sunsilk CO - CREATIONS odzywka



To juz moja druga zuzyta odzywka. Zakupilam je w promocji 1+1 za 3 euro. (12 zl polskich, czyli za bardzo niska kwote.
Opakowanie zawiera 200 ml produktu, o konsystencji balsamu do ciala. Nie jest bardzo gesta, a co za tym idzie nie mamy problemu z wydostaniem resztek. 
Czerwone opakowanie, do ktorego wzrok przywiera mimowolnie, posiada informacje w kolorze bialym. Material opakowania to twardy plastik.
Odzywke od otwarcia powinnismy zuzyc w ciagu 12 miesiecy.  Barwa jest biala, kremowa. Zapach bardzo przyjemny, troszke jak meskie perfumy, a moze jak lody, guma balonowa? 
Nie wiem. Mi sie bardzo podoba
Na wlosach rozprowadza sie bez problemowo, rowno i nie trzeba duzej ilosci. 
W zaglebieniu dloni, sredniej wielkosci beza wystarczy. 
Ja stosowalam ta odzywke co drugi dzien, i pozostawialam na 3 minuty, po czym splukiwalam. 



Co do dzialania. Moje wlosy z natury sa proste, lekko falowane u dolu. 
Po ciazy wlosy wypadaja, sa przesuszone i wszedzie polamane. Poki co karmie piersia, i o suplementach moge zapomniec. 
Do wcierek i innych takich nie mam dostepu, czekam na wylot do Polonii. 
Moje wlosy maja tendencje do puszenia sie, elektryzowania. 
Do zminusowania moich wlosow dochodzi suche Cypryjskie powietrze, palace promienie slonca oraz okropna woda. Woda na Cyprze strasznie wysusza, i nie raz nabawilam sie od niej wypryskow. 

Odzywka Sunsilk ujarzmila moje wlosy pod wzgledem puszenia, elektryzowania. 
Wygladzila fale, byly o wiele prostsze. Wlosy po odzywce byly mieciutkie i lsniace. 
Jak wiecie na skladzie sie nie znam wiec zostawiam go wam do przeanalizowania. 
Produkt nie obciazyl moich wlosow, podreperowal konce. 
Wlosy od nasady byly uniesione. 
Stosowalam ja co drugi dzien, i starczyla mi na okolo 1,5 miesaca uzytkowania. 

sklad


Plusy : 
  • cena
  • zapach
  • konsystencja
  • wydajnosc
  • skutecznosc

Minusy : 
  • opakowanie (nie widac ile produktu zostalo) 
  • pojemnosc ( moglaby byc wieksza)
 Ilosc zuzytych opakowan : 2
Czy kupie ponownie? Sadze ze tak. 
Czeka na mnie jeszcze duzo specyfikow wlosowych do przetestowania :)

Polecam i pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Dawno nie uzywalam nic z Sunsilk, a gdzie ja kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim osiedlowym markecie :)
      Ale mysle ze dostaniesz w innych tez.
      Ja do innych nie chodze wiec Ci nie powiem.
      A wczoraj nawet znalazlam polskie maseczki z Timotei, z tej nowej serii bez parabenow :) i tez po 3 euro

      Usuń
  2. Nie kojarzę tej odżywki, chyba nie jest dostępna w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy każdej wizycie u Ciebie siedzę dobrych kilka minut i podziwiam Twój zegar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwalam na udostepnienie jezeli masz takowa ochote :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".