sobota, 4 sierpnia 2012

Nie obgryzam poniewaz? ...

Witajcie :)

Na Cyprze pogoda powoli zaczyna sie psuc :) 
Dla mnie jak najbardziej jest to plus, bo juz mam dosyc tych upalow.
Moze wkoncu popada. Dobrze by to zrobilo dla roslinek, ale i dla mnie, bo kocham wdychac powietrze po deszczu :)

Wczoraj mnie tu nie bylo. Tzn bylam, ale tylko na moment i nie bylo czasu aby napisac to co zaplanowalam na dzis.
W poprzednim poscie zadeklarowalam iz oduczam sie obgryzac paznokcie. Strasznie trudno mi to idzie, ale jak narazie nie zgryzlam zadnego. Chociaz efektow nie widac bo co 2 dni staram sie je przypilowac. 
Po tak dlugim czasie obgryzania, paznokcie sa zniszczone, a co gorsza rozdwajaja sie i sa lamliwe. Dlatego pilnik musi tak czesto isc w ruch.

Chcialabym wam zaprezentowac co przyczynilo sie do postanowienia o nieobgryzaniu szponow? 
Oczywiscie siedzac na blogu, i ogladajac wszystkie piekne mani blogerek zazdroscilam im dlugosci. No i oczywiscie mozliwosci pomalowania.
Zainspirowaly mnie rowniez wykonania jednej z blogerek. Jej wykonania mozecie zobaczyc TUTAJ
Ale najmocniejszym motywem byl zakup lakierow Trendy Milano, ktore swoja cena przede wszystkim i kolorami zauroczyly mnie.
Malowalam nimi paznokcie u stop, i trzymaly sie bez odpryskow i zadnych top coatow ani baz okolo 2 tygodni. Wiec sadze iz czas jest dobry. 

Mam ich 5, i dopiero zaczynam przygode z lakierami. 
Poki nie zachoduje minimalnie zadowalajacej dlugosci paznokci, nie kupie ani jednego wiecej.



A oto poszczegolny kolory lakierow, bez czarnego bo czarny to czarny :)

orange
green

blue

pink

Swatche na kartce papieru 


Oraz jak mieszkaja moje lakiery :) 


Przyjemny dla oka niebieski koszyczek wiklinowy. Maly ale narazie nie potrzebny im wiekszy.
Kazdy kupiony za bagatela 1,20 euro co daje nam kwote okolo 5 zlotych polskich. 

Dwie warstwy w zupelnosci wystarcza i nie widac przeswitow. 

Jakie sa wasze ulubione lakiery oraz kolory? 
Czy macie postanowienia na sierpien oprocz mega denka? 

Pozdrawiam

28 komentarzy:

  1. Fajne, letnie kolory. Gdzie je kupilas??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz gdzie jest Top Tomato sklep z warzywami, to niedaleko tego warzywniaka jest sklep "wszystko po 1.20euro" I tam sa takie cudenka.
      Albo tez mozesz kupic, jak bedziesz na plazy, na przeciw parku jest Bangladesz shop, i tam tez sa ale po 1,75 euro :)

      Usuń
  2. Śliczne kolorki lakierków ;) a tusz kupiłam na bazarku ale jest też na Paatal.pl podobno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety sama obgryzam,probowałam z tym walczyc,ale sie chyba nie da;D
    pozdrawiam,zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uda mi sie zachodowac to Ci powiem czy sie da z tym walczyc czy nie:) Napewno dla chcacego nic trudnego.
      Ja kiedys mialam gorszy nalog niz obgryzanie paznokci, a jednak jak sie chce to mozna :)

      Usuń
    2. Da się :)
      Moje koleżanka z pracy walczy od lat z obgryzaniem. Udaje się jej nie obgryzać właśnie dzięki malowaniu paznokci. No i naciągam ją często na nowe lakiery, więc ma dodatkową motywację :)
      Trzymam kciuki!

      Usuń
    3. Masz włączoną weryfikację obrazkową :)

      Usuń
    4. Ooo :) To czas na malowanki hehe :)

      A jak to cholerstwo wylaczyc? ;/

      Usuń
  4. ahh , obgryzam jak chomik. Ale te kolory zawróciły mi w głowie!
    ____________________________
    bardzo proszę - weź udział
    w konkursie na moim blogu.
    Do wygrania bon 100$ i paczka
    sierpniowa shinybox! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak 10 chomikow, i to nie wiem czy wystarczy :)
      Niestety konkurs mnie nie zainteresowal :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale świetne kolory!
    Jeżeli chodzi o pielęgnację paznokci, zapraszam do mnie :) Ostatni post jest na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jesli chodzi o jakies receptury to na stronie e-naturalne.pl, mazidla, czy zrob sobie krem jest wiele przykladowych receptur, ktore mozesz sobie wykorzystac i zrobic :)
    Jesli chodzi o cos do mycia twarzy - hmm nie wiem czy juz probowalas metody OCM???? jednym ona sie sprawdza swietnie innym nie bardzo ale warto ja sprawdzic bo kosz jest praktycznie malutki a efekty jesli Ci przypasuje to zaskakujace - swietnie zmywa makijaz calej twarzy , ladnie nawilza .. same zalety ale czasem nie kazdemu sie sprawdzi no i po prostu trzeby odstawic - jesli jestes zainteresowana to opis tej metody mam na swoim blogu - tutaj link: http://blaubeere-blaubeere.blogspot.de/2012/04/ocm-to-skrot-od-angielskiej-nazwy-oil.html
    zapraszam czesciej do mnie:) pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana :) Napewno bede zagladac czesciej :)

      Usuń
  7. Lakiery ♥.♥

    _____________________
    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Ja skomentowałam to może i ty ...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze typu w/w sa zbedne.
      Jezeli Twoja osoba i komentarz mnie zainteresuja, to napewno odwiedze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetne lakiery chociaż ja preferuję fiolet i granat na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat jest ladny :)
      Ja fioletowego ogolnie nie lubie, czy to kosmetyk czy to ciuch :)
      Zakupie napewno jak mi urosna :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Wiesz co, nie mam pojęcia, coś miało być ostatnio, ale chyba nie wyszło w końcu, możliwe, że jakoś koło września, ale nie dam sobie ręki uciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wiem gdzie Ci się pogoda psuje?u mnie w Nikozji skwar :D:))A lakiery mają świetne kolorki:)Pozdrawiam z Nikozji:D :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez 3 dni, bylo tak ni jak :)
      A ja pozdrawiam z mniej goracego Limassol :)
      I oczywiscie zapraszam na kawe, jezeli bys chciala :)

      Usuń
  11. Świetnie prezentują się te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie super kolorki ;) !

    A jak znajdę coś fajnego, to może zakupię coś dla Was ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz dla wszystkich :D
      Moze byc tylko dla mnie hyhy ;p

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".