środa, 22 sierpnia 2012

Johnson's Baby Bedtime czyli dobrej nocki skarbie

Witajcie :)

Dzisiaj nie bedzie o kosmetyku dla doroslych, a dla dzieci.
Chcialabym sie z wami podzielic opinia, na temat 

Kojacego plynu do kapieli na dobranoc bedtime

Napewno kazda z was ktora ma dzieci, borykala sie z problemem znalezienie odpowiedniego kosmetyku do mycia, dla swojego dziecka.
Plyn BedTime jak narazie jest moim numerem jeden.
Natrafilam na niego przypadkiem, podczas zakupow w Pop Life za super niska cene 2. 70 Euro.
Zacznijmy od opakowania.
Fioletowa ( lawendowa ) butelka, z dwoma naklejkami. Jedna z przodu, zawierajaca nazwe, firme oraz pojemnosc. Druga na odwrocie, z obietnicami producenta i skladem. 
Pojemnosc jest duza, bo az 500 ml. Kolor : przezroczysty
Konsystencja - lekko gesta, powiedzialabym zelowa
Plyn jest wydajny. My uzywamy malej gabeczki (delfinka), nabieramy wieksza krople na zmoczona uprzednio gabke, i takim sposobem mamy pelno piany i piekny zapach.
Zapach najbardziej kojarzy mi sie z lawenda, i ziolami. Przyjemny.Nie raz mnie korcilo aby podebrac troszke plynu dla Dawidka.

Dziurka jest dosyc spora. Przy nacisnieciu moze sie wydobyc za duza ilosc produktu.
Zamkniecie na pstryczek, solidne.
Opakowanie po zuzyciu produktu, mozna wykorzystac w innych celach, nakretke bez zadnego problemu odkrecimy. Bez zadnych przeszkod plyn postawimy do gory nogami.
Producent obiecuje, iz po uzyciu plyny BedTime, nasze malenstwo bedzie mialo wydluzony i lepszy sen. Czy tak bylo? O tym nizej.

Pierwszego wieczoru, przy naszym rytuale pojawil sie nowy plyn. 
Dawidek oczywiscie zobaczywszy butelke chcial mi ja wyrwac, i przebadac dokladnie swoimi raczkami oraz zabkami. Gdy kupowalam ten plyn, malenstwo zabkowalo. 
W tym okresie czesto budzil sie w nocy, czasami aby tylko pomykac piers, zazwyczaj budzil sie z placzem.  Zabralismy sie tego wieczoru do testow. 
Wczesniej uzywalismy innego plynu, ale o nim kiedy indziej. Nie jestem osoba ktora wierzy w opisy producenta, i pomyslalam ze to kolejny pic na wode.
sklad
Start. Orzezwiajacy zapach, rosnosil sie na cala lazienke. Utrzymywal sie na skorze jakis czas. 
Producent zaleca, aby dla lepszych rezultatow uzywac balsamu z tej samej serii.
 My jednak uzywalismy produktu z A-dermy , poniewaz Dawidek mial strasznie sucha skore. 
Po kapieli ubralam malenstwo, nakarmilam i polozylam spac o godzinie 21.
Jak to zawsze Dawid, wstal po 2 godzinach, aby sobie dojesc i dalej zasnal.
Poszlam spac, i bylam przygotowana na pobudke o godzinie 2, bo tak sie budzil aby pomykac cycka.
Jakie bylo moje zdziwienie gdy obudzil sie dopiero o godzinie 5. Wstalam, nakarmilam i dalej spac.
Obudzil sie juz na dobre o godzinie 8. Wiec ok, mysle sobie, pewnie mniej go dziasla bolaly.
Jednak po kilku dniach czas spania sie wydluzal, a malenstwo nie budzilo sie w nocy.
Obecnie Dawid przesypia cala noc, chyba ze czasami za wczesnie zasnie, i lekko zglodnieje.
 Ja budze sie wyspana, a malenstwo zadowolone.
Plyn firmy Johnson's nie wysuszyl skory Dawida, ani nie podraznil.
Przeciwnie, nawilzyl. Zwalczyl takze ciemieniuche, z ktora meczylismy sie od urodzenia, poniewaz maly mial duzo wlosow i szybko mu rosly.  Jezeli mialabym sie do czegos przyczepic, to konsystecja moglaby byc bardziej "zbita" aby plyn tak szybko nie uciekal z butelki.

Cena polska okolo 20 zl
Dostepnosc : Sadze ze w Rossmannie spokojnie mozna dostac, apteki oraz markety.
Ilosc zuzytych opakowan - 1
Czy kupie ponowanie? - Juz kupilam :) 
 Polecam ten produkt z czystym sumieniem innym mamom. 

Moj synek po kapieli


Pozdrawiam 

Ps: Wybaczcie ze tak dlugo. Mam nadzieje ze wytrwaliscie do konca :)

8 komentarzy:

  1. slodki bobasek;)

    u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym zostac konsultantka, avon mi wystarczy :)
      Poza tym na Cyprze nie mialabym nia jak byc.

      Usuń
  2. Ja kupowałam tylko Oilatum, bo mój synek nie mógł niczego innego używać do kąpieli. Wiecznie miał problemy skórne.
    Ale słodziak z niego, taki trochę zadziorny :)
    A co do różu, to ja dałam za niego 11.99 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez polozna polecala Oilatum, ale ja zdecydowalam ze poszukam tanszego zamiennika :)

      Usuń
  3. Jak ma powazna mine na tym zdjeciu:)
    Wlasnie bylam w supermarkecie i z ciekawosci powachalam ten zel - fajnie pachnie. Myslisz ze na doroslych tez by podzialal usypiajaco?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojecia :)
      Nawet gdybym przetestowala, to i tak moja opinia nie byla by wiarygodna, bo usypiam szybko i spie jak susel :)

      Usuń
  4. Zapach bardzo lubię, ale...
    Właśnie, coś dziwnego jest z tym płynem i z cała fioletowa serią, bo i ja i moja córcia mamy na nią uczulenie. A mąż nie.
    To zapach lawendy tak ładnie usypia - smaruję moje Diablątko na noc lawendowym balsamem z Lawendowej Farmy i zasypia mi już w trakcie smarowania (a zazwyczaj trudno ją uśpić).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj synek naszczescie nie :) A na sobie jeszcze nie probowalam, chociaz jak zostaje zapach na rekach to wacham az sie ulotni :) Sliczny jest.

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".