wtorek, 7 sierpnia 2012

Nicosc mnie dotknela...

Witajcie...

Nie zaczne tego posta jak zawsze.
Dziwny dzien, ponury.
Slonce nad Limassol zniklo. W powietrzu czuc burze.
Dawid spi, a ja nie wiem co ze soba zrobic.
Obiecalam sobie, ze bede tu co dzien. Jednak na obietnicach sie skonczylo.
Zaniedbuje bloga. Chociaz bardzo chce znalezc czas na napisanie czegokolwiek - nie mam go.
Dom, obowiazki, rodzina i upal - wszystko to daje mi niezlego kopa w cztery litery.
Planuje wylot do Polski. W ciagu dwoch dni bilet podrozal o 60 euro.
Masakra jakas.

Odwlekalam wyrobienie medycznej karty dosyc dlugo.
Ja choruje zadko, a przy szczepieniach Dawida jest nie potrzebna.
Na Cyprze kazda szczepionka jest darmowa, czy masz karte, czy jej nie masz.
Nawet te, za ktore placimy w Polsce przeciw rotawirusom czy pneumokokom.

Jednak w piatek, koniecznie musze ja wyrobic. Wyczulam guza w okolicach bikini.
Jezeli jeszcze pamietacie gumy kulki, to mniej wiecej takiej wielkosci.
Boje sie. Nie to ze o siebie, ale o najblizszych. Mam nadzieje ze to malo znaczacy torbiel.

Mam jednak jedna dobra wiadomosc.
W czwartek przylatuje moja znajoma.
Podeslalam jej linka z gazetka z Rossmana , i zlozylam male zamowienie.
Teraz tylko czekam na jej przylot i odwiedziny, ktore nastapia w ten nieszczesny piatek.
A jednak nie jest to piatek 13-tego.
A i tak w zabobony nie wierze.

Pozdrawienia z Cypru :) !!!

20 komentarzy:

  1. Mała rada ode mnie :)
    1.Wymyslić sobie mały prezent,który sobie kupisz po zrobieniu wszystkich rzeczy, które musisz zrobic a Ci się nie chce.
    2. Zrobić sobie dobrej kawy - da kopa.
    3. Spiąć 4 litery i zrobić co się da (sprzatanie nie zając nie ucieknie), do reszty zagonić Tż-a ;)
    4. Kupić sobie prezent w końcu zasłużyłaś.
    Na mnie to działa i często nie wyśpię się a zrobię to co sobie zaplanowałam, bo wizja nagrody dodatkowo mnie motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prezent czekam :)
      Kawy nie zrobie - karmie piersia :/
      Sprzatanie to inna sprawa, tak ogolnie jakos dupnie jest.
      Brak pieniedzy, wszystko poszlo na jakies duperele :)

      Ale dzieki za rade :**

      Usuń
    2. Ale taką lekką, bardziej mleko kawowe niż kawę z mlekiem :)

      Usuń
    3. Lekarz pozwalał mi na coś takiego raz w tygodniu jak karmiłam :D

      Usuń
    4. Prezent dla siebie kupisz potem, lub ładnie poproś męża :)

      Usuń
    5. Ja gdybym wypila jedna, nie skonczyloby sie na jednej tygodniowo :)
      Wole nie ryzykowac hehe.
      Maz juz wybiera telefonik dla mnie :)

      Usuń
    6. Wie czego potrzeba żonie do szczęścia :)

      Usuń
    7. Moj stary-nowy nie jest wcale zniszczony :D Ale sie znudzil
      I tak to sobie zazyczylam Samsunga Galaxy, taki z rozowa obudowa :)
      Chociaz nie wiem czy to dobry wybor, ale aparat 5 mpx mnie skusil hehe

      Usuń
  2. kochana oby to nie było nic poważnego oby oby ... trzymaj się :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda wez sie w garsc! Ale koniecznie idz do lekarza!
    Tez oberwuje bilety na Ryanairze i mialam leciec na weekend we wrzesniu ale ceny juz od dawna sa nienormalne, trzebaby bylo bookowac 3 miesiace wczesniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrze z lotu. Bo ja do Warszawy. Z Krakowa byloby mi za ciezko tachac sie az pod Terespol z malym dzieckiem.
      Pojde :)

      Usuń
  4. Po pierwsze - marsz do lekarza!
    Kochana nie lekceważ zdrówka:*

    Po drugie, zazdroszczę Ci Cypru, tych widoków, innego klimatu niż w Polsce. Mnie Polska dołuje, męczy, wyniszcza...
    Co do włosów, to tak jak pisałam, polecam Ci maskę odżywiającą, wejdź na www.bioarp.pl i spróbuj maskę drożdżową. Zakochałam się w rosyjskich kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a Ty wiesz ze jak bym dopadla sie i zamowila, to przesylka wyniosla by wiecej niz zamowienie ? :)
      Pjde do lekarza - obiecuje!

      Cypru nie ma co zazdroscic. Na poczatku jest sielanka, pozniej zna sie juz to miejsce i doluje nieco.
      Wole Polske, gdyby jeszcze byla w Polsce praca - napewno nie zostalabym tu ani chwili dluzej.

      Usuń
    2. potem dopiero pomyślałam o kosztach przesyłki ;)

      uwierz mi że nie lubię mentalności Polaków i wszędzie chyba ludzie są bardziej optymistycznie nastawieni do życia niż u nas ;P

      Usuń
    3. Cyprioci to buce. Znasz przyslowie "Nie udawaj greka??"
      To wlasni taki typ ludzi. Ja ich nie lubie.
      Powiem Ci ze chyba sa gorsi niz Polacy, i cholernie leniwi.

      Usuń
    4. i też są tak ciągle niezadowoleni jak my?
      :>

      Usuń
    5. Tiaa :)
      A czasami nawet gorzej.
      O byle go*** potrafia sie klocic :)

      Usuń
  5. Idź do lekarza i nie czekaj nawet chwili. Im wcześniej tym lepiej i mam nadzieję, że to nic poważnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".