środa, 7 listopada 2012

Nowości w mojej kosmetyczce 01

Witajcie

Produkty które chciałam wam tu zaprezentować kupiłam dosyć dawno. Gdy u jamapi był konkurs na paletkę Au Naturel sponsorowaną przez drogerię Cocolita.pl kliknęłam w link i przepadłam.
Powiem wam bez iskierki kłamstwa że byłam zła na siebie że kilka dni wcześniej wydałam pieniądze na zupełnie zbędne mi na dzień dzisiejszy rzeczy. Zrobiłam małe zapasy, które i tak dosyć szybko zużyję. 
Mam dla was małą wiadomość. Jeżeli chcielibyście dostać 5% zniżki na zakupy w tej drogerii, to udostępniam wam mój kod rabatowy który znajdziecie poniżej na zdjęciu. 
Przepraszam że dopiero teraz, ale kompletnie zapomniałam że mam zdjęcia od dawna na komputerze. 
A ja głupia czekałam na dobre światło. 
Kod jest ważny do 15 listopada, więc jeszcze kilka dni kod jest aktywny.
2 mascary od Revlon (tej czarnej używam teraz i jest super) oraz 2 podkłady mineralne od Revlon

Rabat na hasło "Kupuję Taniej"

Moje marzenie Au Naturel, i złapałam jeszcze tak bardzo polecaną przez Monikę paletkę Storm :) Moje Sleek'i :*

Uchylę wam rąbka tajemnicy iż podkład mineralny z Revlon'a dla mnie sprawdza się idealnie, chociaż teraz gdybym miała robić zakupy na zimę, wziełabym o ton jaśniejszy odcień. 
Kochani ceny w drogerii są bardzo przystępne, a i przesyłka jest u nas błyskawicznie. 
Może dlatego że ja zawsze biorę kuriera za pobraniem :)

Pozdrawiam :* Magdalena

3 komentarze:

  1. To czekam na pierwsze makijaże nowymi paletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki właśnie chciałam dokonać zakupów w cocolitce :) a rabat się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".