sobota, 3 listopada 2012

Butelka NUK Baby Blue 150 ml - moja opinia

Witajcie :))

Jak widać po tytule postu dzisiaj przedstawię wam zalety jak i wady butelki od NUK-a, którą dostałam wraz ze smoczkiem (ale o nim innym razem). 
Testowanie obydwu produktów zawdzięczam Pani Honoracie, za co bardzo dziękuję. 
Dziękuję że znalazłam się w tak zacnym gronie matek-testerek.

1. Butelka z polipropylenu (PP) NUK FIRST CHOICE z anatomicznym, antykolkowym smoczkiem silikonowym.
Dla bezpieczeństwa i zdrowia Twojego dziecka. OSTRZEŻENIE!
Zawsze używać wyrobu pod nadzorem dorosłych.
Nigdy nie stosować smoczków do butelek jako smoczków uspokajających.
Ciągłe i długotrwałe ssanie płynów powoduje próchnicę zębów. Dotyczy to szczególnie słodzonych napojów i soków owocowych lub warzywnych. Nie zanurzać w lekarstwach.
Przed każdym użyciem należy sprawdzić smoczek przez rozciąganie we wszystkich kierunkach - szczególnie w przypadku ząbkujących dzieci. Przy najmniejszych pęknięciach, śladach nadgryzienia lub widocznym zużyciu (materiał jest lepki, spęczniały, popękany) wymienić smoczek, ponieważ oddzielające się części mogą zostać połknięte.
Napełnionych pokarmem lub wodą butelek nie wolno podgrzewać w kuchence mikrofalowej (niebezpieczeństwo wybuchu/ uszkodzenia materiału) Napełniona butelka może eksplodować na skutek podgrzewania. Nierównomiernie podgrzana zawartość może spowodować oparzenia. 
Zawsze sprawdzać temperaturę pokarmu przed karmieniem.
Moja opinia: 

Z racji tego że nadal karmię piersią, już wam o tym wspominałam, butelka została przeznaczona na płyny do przepojenia (tj. herbatki, soczki, woda).
Butelka ma pojemność 150 ml. Mamy dwa oznaczniki, jeden w mililitrach po prawej stronie, zaś po lewej numerki 1 do 5. Numerki na moje oko są odpowiednikiem 1-30 ml, i przypominają nam że na 30 ml płynu idzie 1 łyżka np. kaszki - bardzo przydatne. 
Butelka jest przezroczysta z błękitną grafiką. Produkt plastikowy, składa się z 5 części. 
Butelka nie raz przeżyła upadek na płytki czy dywan, nic się nie wylało, a i produkt jest w stanie nie naruszonym.
Smoczek butelki niestety został zabarwiony przez soki typu Pysio, jednak nie wpłynęło to na jakość użytkowania. Produkt bardzo łatwo się myję, otwór jest tak zbudowany aby nie robić nam problemów przy czyszczeniu. Wracając do smoczka, musiałam dziurkę troszkę powiększyć, ponieważ dla mojego szkraba za wolno leciało i się bardzo denerwował. 
Buteleczka pewnie za miesiąc, półtora powędruje do kosza, lub jako zabawka do rzucania. Nie mniej jednak jestem zadowolona z tego produktu, aczkolwiek pojemność mogłaby być ciut większa. Posiadam szklaną butelkę z NUKa i jest ona tragiczna w porównaniu do obecnej, testowanej.
Zestaw butelka i smoczek to koszt 25 złotych, myślę że to nie dużo na tak dobry jakościowo produkt. 

Pozdrawiam was serdecznie :* Magdalena 

Fakt ten, iż produkt dostałam w ramach testów w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię. 

1 komentarz:

  1. nie posiadam dzieci, ale moja kuzynka ma 14miesięcznego chłopczyka więc trochę się osłuchałam i zaobserwowałam:)
    Jedne co mogę powiedzieć to fakt, iż szklane butelki to przeszłość! dawniej wydawały się być, nie wiem czemu, najlepsze.
    Moja kuzynka, jak również jedna z sąsiadek, używają butelek antykolkowych. nie pamietam nazwy. wiem, ze są z nich strasznie zadowolone! dzieci nie chciały im pić/jeść ze zwykłych, nieraz firmowych butelek, po czym kupiły tą antykolkową i nie było z tym już żadnego problemy! naprawdę! smoczki od tej butelki wydawały się być najzwyklejsze ale to właśnie chyba był ich plus bo dzieciom było wygodniej.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".