wtorek, 15 stycznia 2013

Padłeś? Powstań! I zrób makijaż :)

Witajcie

Powracam do świata żywych. Fakt, choroba jeszcze się mnie trzyma, ba! dopiero się porządnie rozwinęła ale jest lepiej. Wczoraj byliśmy u lekarza, bąbel na kontroli a ja z tą anginą. I co nowego się dowiedzieliśmy? Że niby jest dobrze, ale lepiej kupić jeszcze jakiś tam syrop - czyli w sumie normalne. 
Idziesz do lekarza, początkowo mówi Ci wszystko ok, no ale ponapędzaj jeszcze gospodarkę i kup kolejne tak pięknie zaznaczone na recepcie leki. Odetchnij z ulgą że może będzie lepiej za tydzień na kontroli, przyjdź i przeżyj szok że trzeba kupić coś jeszcze. I tak w kółko i to samo, nie lubię być chora :/

 W poprzednim poście widzieliście mnie w innym obliczu. Wyglądam tak inaczej, wschodnio jak... muzułmanka. Czy nią jestem? Nie jestem, aczkolwiek nigdy nie zaprzeczyłam że nią nie będę. Każdy ma wolną wolę i może dokonywać wyboru wszystkiego, także religii. Nie mniej jednak fakt ten, iż mogłabym być muzułmanką nie zmieni moich wpisów, mowy czy tego jak dobrym i pogodnym człowiekiem jestem. Chyba taka jestem co? :D 

Dobra, koniec tej paplaniny. Powróciłam do was pełną gębą, chociaż nie znaczy że będę publikować tu kilka postów dziennie :) Wstałam z łóżka, zmyłam olej z mych włosów. Dopieściłam się kremami i czym tylko się dało. Zrobiłam makijaż! Co w ostatnich dniach było wyczynem na miarę Bonda, i wyglądałam i nadal wyglądam w końcu jak człowiek. 
Uśmiechnięta, pełna życia, usatysfakcjonowana młoda mama :) 
Niby tak nie wiele, a tak mi poprawiło humor, i przywróciło siły witalne ooo...


Przełamałam rutynę, i nie zawitała u mnie dzisiaj ani czarna kreska, ani też złoto brązowe cienie. A co tam, jak szaleć to szaleć :) 
I kto powiedział że makijaż dzienny musi być smutny?

Użyłam: 

Twarz
- podkład Lirene
- róż Bell

Brwi:
- cień z paletki Storm
 
Oczy:
- cienie z paletki Sleek Storm (zieleń oraz beż)
- kredka do oczu Avon 
- Tusz Revlon 

Usta:
- waniliowy balsam AA

Akcesoria:
- pędzle Hakuro 

 
 

 
Kochani, niebawem wracam na Cypr. Chciałabym was zapytać czy chcielibyście, abym co jakiś czas dodawała zdjęcia lub opisy tamtejszych miejsc? Czuję jakby na blogu robił się mały zastój, wiem że jest to blog o tematyce kosmetycznej ale może taka mała odskocznia dobrze by zrobiła? 
Czekam na wasze opinie, ewentualnie podsuńcie mi pomysł co mogłabym pokazać tu nowego :*

Pozdrawiam :* Magdalena


23 komentarze:

  1. Piękne oczy :) i ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :) Ja chętnie poczytam o życiu codziennym na Cyprze

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż :) jestem za zdjęciami, fajnie by było popatrzeć chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo chętnie zobaczę zakątki Cypru :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :) nigdy nie byłam na Cyprze, więc chętnie przeczytam posty na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci! pasuje Ci takie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie, co więcej można powiedzieć...?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Zapomniałaś dopisać do listu atutów, ze jesteś też wyjątkowo piękną mamą :)
    Dałabym się pokroić za Twoje oczęta :)


    Wracajcie do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddam Ci je jeśli chcesz :) Dziękuję za te słowa :*

      Usuń
  9. Ooo ten makijaż mi się podoba, oj i to bardzo! <3 A posty o Cyprze? TAAAK!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny makijaż, a pomysł o serii postów o Cyprze jest jak najbardziej na miejscu. Podejrzewam, że wiele z nas nie będzie miało możliwości zobaczyć tego kraju na żywo więc chętnie poogląda zdjęcia i poczyta opisy u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cypr nie jest aż tak drogą wyspą dla turystów :) Przylatujcie i zrobimy wielką bibę blogerów z Polszy :D

      Usuń
  11. Wcale nie widać po Tobie choroby na tych zdjęciach, wręcz przeciwnie. Aż promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".