środa, 30 stycznia 2013

D.I.Y made by mylamoja3004 :D Nowe mieszkanko z niczego

Witajcie

Właśnie robiłam porządki w szafkach i znalazłam bardzo stary pojemnik, i w sumie nie wiem po czym on jest. Ma on więcej lat niż ja, więc staruszek z niego że hej :) 
Pomyślałam że trzeba coś z nim zrobić a nie spisywać na straty, i postanowiłam dać mu nowe życie.
Znalazłam starą bluzkę która jest jeszcze z czasów gimnazjum, pozostałości koralików po kolczykach oraz wstążeczkę.

W kilka chwil zamienił się w nowe mieszkanko dla moich Hakuraczków, i z efektu jestem bardzo zadowolona.

Przed i po :) Różnica jest ogromna. Niewielkim nakładem mam nową ozdobę, a w głowie kłębi mi się milion pomysłów, tylko arsenału brak :D

Pozdrawiam :* Magdalena

12 komentarzy:

  1. Tchnęłaś w pudełeczko drugie życie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie przywróciłaś pojemnik do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mój D.I.Y przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Śliczny jest ten "nowy" pojemniczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pędzelki zazdroszczą Twoim mieszkania i proszą, żebym też im coś takiego zmontowała. Skąd ja teraz im wezmę taki pojemniczek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy słoik z szerokim otworem :) i przewiązać w załamaniu wstążeczką i zrobić kokardkę :)

      Usuń
  5. Genialny pomysł!:) Chyba sama coś pokombinuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".