środa, 2 stycznia 2013

Były zużycia, są i przybycia :)

Witajcie 

Wkroczyliśmy w Nowy Rok, z nowymi pomysłami, siłami i mam nadzieję z dużą dawką miłości i zdrowia.
Wykończenia ostatniego miesiąca minionego roku były, a że nie wyrobiłam się pokazać moich nowości w kosmetyczce w 2012, to pokazuję je teraz. Troszkę tego przybyło, i na zdjęciach nie ma jeszcze kilku rzeczy na które czekam, i nic nie szkodzi :) Będę miała kolejny zbiorczy post. Co takiego udało mi się przy chomikować?

Całość prezentuje się właśnie tak :)
 A kategoriami pielęgnacja i kolorówka tak :) 

I teraz skąd co i gdzie, i też czasem po ile się zdarzy :)
 Zamówienie z Avonu
- Kuracja z olejkiem marokańskim KOCHAM! i chcę więcej - 12,99 zł
- maseczka Planet Spa podobno ma zwężać pory - 9,99 zł
- maseczka Planet Spa, miałam kiedyś, jak będzie teraz zobaczymy - 9,99 zł
- pomadka Avon 24K, naskrobię o niej co nie co :) - cena dla konsultantek 9,99 zł
 Biedroneczka i Rossek
- Płyn micelarny BB - Świetny jest!!! Recenzja - 4,49 zł
- kuleczka Garnier, będzie i o niej - 7,49 zł
- tusz Wibo, spróbowałam raz u koleżanki i stwierdziłam kupię i zobaczę - ok. 10 zł
- próbeczka z gazetki Natura
 Wymiana z Paulą
- Lirene podkład - aaa jak mi ciężko go wykończyć :/
- trójka z Wibo 
- cień z Bell
 Cień głębokie indygo, wygrany u Arsenic
 Paczka od Sylwii, zapraszam do niej [KLIK] pastylki powędrowały w inne ręce :)
 Wygrana w konkursie na makijaż, organizowanym na fan page'u AA :)
- podkład matująco kryjący
- pomadka ochronna Vanilla
- i dwa próbaski
 Maska oraz peeling enzymatyczny od Dermo pharma, na fan page'u także :)
 Błotko Mud Spa - recenzja
 Wymiana z Aleksadrą
- Krem Bandi z kwasami
- Giordani rozświetlający 
- zapaszek Playboya 
- próbaski
 Zamówienie z urodomani.
- paletka Technic Metalix 
- paletka Technic Electric 
- Double Act W7 rozświetlająco brązujący 
- róż NYC
- pralinka

 Wygrana  u Moniki [KLIK]
- szampon Alterra granat i aloes
- maska Alterra granat i aloes
- były jeszcze pierniczki rossmanowskie, ale mój młody je rozbił? ;p
I jeszcze próbaski :) 

To by było na tyle, ze zdjęć, chociaż kilka rzeczy od tego czasu przybyło.
Nadrobię to przy kolejnym poście takiego typu.
Kto chciałby mi użyczyć odsypki kulasków od Guerlain? :) Buziak :*

Pozdrawiam :* Magdalena

32 komentarze:

  1. Ciekawi mnie zestawik z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, ale póki co czeka na swoją kolej :)
      Chcę zużyć to co zalega

      Usuń
  2. Mój ulubiony zestaw z Alterry :D i z Bandi też mam miłe wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co do Bandii nie mam zdania. Może gdybym dłużej poużywała.

      Usuń
  3. U mnie także zestawik od Dermo Pharma - już przetestowane i jutro będzie o tym post :)
    A najbardziej ciekawią mnie z Twojego zestawu kosmetyki AA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zawiedziona co do Dermo Pharma, bo dostałam maseczkę nie tą co powinnam.

      Usuń
  4. Po Twoim poscie juz kilka dni temu kupilam ten plyn micelarny w Biedronce, jeden z pierwszych kosmetykow w PL, a dzis bylam w drogerii i sie obkupilam porzadnie w Ziaje, Farmone itd:D a to nie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kupiłaś mi? :D
      I jak ten micelek? Polubiłaś się z nim?

      Usuń
  5. Ktoś tu ma dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. duuuużo tego :D kremu Bandi zazdroszczę ;) miałam kilka próbek i świetnie na mnie działał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że w przyszłości, o ile będzie potrzeba, zakupię pełnowymiarowy produkt

      Usuń
  7. Z Alterry z serii granat i aloes najbardziej lubię maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie maska jest tam w tle :) Zobaczymy jak się sprawuje, ale to później

      Usuń
  8. ciekawa jestem tych podkładów z AA, zastanawiam się czy ich nie kupić, będzie jakaś recenzja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adorianno :) Póki co, grzecznie leży i czeka w zapasach na użytek, bo teraz wykańczam "starocie"

      Usuń
  9. też jestem ciekawa recenzji kosmetyków AA bo ogolnie rzecz biorąc znam wiele osób, które dostały uczulenie po kremach tej firmy no ale moze reszta kosmetyków jest całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam z ich kosmetykami styczności osobiście, ale znam osoby którym ich kremy bardzo przypadły do gustu. Co człowiek to inna opinia :)

      Usuń
  10. sporo tego :D mam taką chętkę na ten płyn z Biedro, ale u mnie go nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdzieś go znajdziesz jednak. U mnie dużoo w nadmiarze aż :D

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe rzeczy, ja jestem zadowolona z tuszu Wibo

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten tusz w Wibo i lubię go :)
    Miałam też maskę Alterry, ale dla mnie sprawowała się bardziej jak odżywka.
    A tą kurację z Avonu miałam i używałam na końcówki, do tego chyba najlepiej się sprawdza, a Ty jak jej używasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. tą pralinką sie nabrałam :D na początku myślałam, że położyłaś na kosmetykach czekoladkę dla ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie rzeczy nie przetrwają długo :) Byłaby już w brzuszku a nie na zdjęciach

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".