niedziela, 27 stycznia 2013

Niedzielny makijaż z paletką Technic Electric Beauty

Witajcie

W ubiegłym roku, zapoczątkowałam dodawanie postów niedzielnych z moimi makijażami i coś to zaniedbałam. Chociaż troszkę chciałabym powrócić do tych dni, i pokazać wam co takiego gościło na moim powiekach dzisiejszego dnia. Makijaż nie był planowany do sesji, ani sesja do makijażu - istny spontan. 
Kilka dni bez makijażu to zdecydowanie za dużo. Radość z przylotu męża nadal trwa, i można ją zobaczyć w moich oczach. Wyjątkowo wyprostowałam włosy, a nie robiłam tego więcej niż pół roku. Uważam to za wielki sukces.
Pisząc tego posta siedzę i popijam kawkę, a bąbel słodko śpi otulony kocykiem. Zapraszam kochani do obejrzenia nie perfekcyjnego makijażu z paletką Technic Electric Beauty

Do makijażu użyłam:

Twarz:
- podkład matujący Sensique
- puder antybakteryjny Synergen
- róż Bell
- kuleczki brązujące Avon
- puder rozświetlający Essence

Oczy:
- cienie z paletki Technic Electric Beauty

- eyeliner w żelu Essence
- tusz do rzęs Avon super Full

Usta:
- szminka Avon 24K

Akcesoria
- pędzle Hakuro




Bonusik ;D


Przy blendowaniu najciemniejszy kolor dosyć zanikł i troszkę stopił się z resztą. Bardzo polubiłam się z tą paletką, i pewnie za jakiś czas opiszę moje odczucia z tego, jak się sprawują cienie :) 

Post był nie planowany, miałam dzisiaj zrobić sobie przerwę od świata wirtualnego, jednak coś we mnie pękło i nie dało rady nie przejrzeć waszych wpisów :) 
Czy taki makijaż dla "dziwnookiej" dziewczyny jak ja, waszym zdaniem pasuje? Osobiście czuję się z nim dobrze, chociaż patrząc na znajome które cieni praktycznie nie używają to dosyć się wyróżniam. Zapraszam do podzielenia się z wami opinią na ten temat :)

Pozdrawiam :* Magdalena

33 komentarze:

  1. Ale świetne kolorki! A jakie genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie do końca ten odcień odpowiada, złe wspomnienia z takimi kolorami, wolę granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm myślę, że Tobie pasuje :) ale mi na pewno by nie pasował...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak? :) Skąd wiesz? Dobre zestawienie kolorów i każdemu podpasuje

      Usuń
  4. Ale piękny błękit!
    Ja wczoraj miałam beżowy cień i nawet mi jako taka kreska eyelinerem wyszła - żałuje, że sobie nie zrobiłam zdjęcia bym miała na przyszłość dla porównania (dodam, że moja przygoda z kreskami dopiero się zaczyna).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję kreski już długi czas, i też nie zawsze wyjdzie prosta :)

      Usuń
  5. Skoro taki piękny makijaż można wykonać przy użyciu zaledwie 3 cieni to ta paletka w końcu musi być moja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś u mnie podobnie niebiesko na oku, widać zimowy nastrój nas ogarnął :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż! Oczywiście, że Ci pasuje;) Pięknie w nim wyglądasz;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie Ci to wyszło! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć tylko brać pędzelki i się malować :) Też zazdrościłam innym dziewczynom i zaczęłam ćwiczyć

      Usuń
  9. pięknie wyglądasz :) to się mąż ucieszy na Twój widok :D a zrób następnym razem w odcieniach szarości, srebra- wydaje mi się, że będzie Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka :) Niebawem będzie i taki makijaż :*

      Usuń
  10. Dlaczego 'dziwnookiej'?..
    Mnie się bardzo podoba!!:) Te paletki to istne odkrycie:D
    I bardzo Ci pasuje:) Ja, zwolenniczka kolorów, w sumie nic innego nie mogę powiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego dziwnookiej? A no dlatego że raz są zielone, raz szare a raz piwne :/
      I sama już nie wiem jaki mam kolor, chociaż wszystkim mówię że zielone :)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie.

    Świetne kreski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam kreski :) Nie zawsze są takie świetne :)

      Usuń
  12. Bardzo ładny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że ty się z nim dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kreska;))
    Kurde, znów kolejna Magdalena na mej blogowej drodze, to chyba jakieś magdaleńskie przyciąganie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalenki są fajne, dlatego tak! :)) Dziękuję bardzo

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".