wtorek, 16 października 2012

Żel 3 w 1 z wyciągiem z aloesu i imbiru

Witajcie :)

Oczyszczanie twarzy to podstawa naszej codziennej pielęgnacji. Ta chwila gdy wstajemy z łożka, idziemy pod prysznic i dostajemy zastrzyk energii pod postacią wody i różnorodnych zapachów - bajka. 
Nadmiar nagromadzonego sebum, rozszerzone pory, trądzik - wołają o pomoc. 
Używałam wielu kosmetyków do oczyszczania twarzy i póki co dalej szukam mojego ideału.

Avon care 3 IN 1 - Żel 3 w 1 z wyciągiem z aloesu i imbiru
Zapewnia nam :
* oczyszczanie
* tonizowanie
* nawilżanie

SPOSÓB UŻYCIA:  Nałożyć na twarz i delikatnie masować by wytworzyć pianę. Po spłukaniu skóra będzie oczyszczona, stonizowana i nawilżona.
OSTRZEŻENIE: Unikać kontaktu z oczami. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.

Skład produktu:
Aqua, Glycerin, Cetyl alcohol, Sodium Lauryl Sulfate, Phenoxyethanol, Disodium Edta, Methylparaben, Stearyl alcohol, Parfum, Aloe Barbadensis Extract, Zingiber Officinale Extract. <1015273-002>

Moje odczucia:

Produkt zamknięty w dosyć wygodnej buteleczce, z małym otworem. Plastikowe opakowanie nie należy do bardzo twardych. Buteleczka bez udziwnień, z podstawowymi informacjami. 
Żel jest wydajny, ale chyba jestem głupia i tego nie widzę, a może za krótko myję twarz, ponieważ wytworzenia takowej piany nie zauważyłam. Wylewam na rękę produkt i bez zmienionej postaci taki sam zmywam z twarzy. W opakowaniu zostało zamknięte 200 ml produktu za który zapłacimy od 9 złotych do 11 złotych. Nie jest to wygórowana cena, biorąc pod uwagę pojemność oraz skuteczność. 
Żel 3w1 dobrze oczyszcza dając uczucie ściągnięcia. Nie wysusza mojej skóry, co przy myciu mojej twarzy jest bardzo ważne. Często mam problem ze skórą okolic nosa, zdarza się że po niektórych produktach schodzi. Kosmetyk z Avonu nie narobił żadnych szkód. Nie uczula, nie podrażnia. Wysyp trądziku się nie nasilił. Kolor żelu to taki biały, leciutko prześwitujący. Produkt ma konsystencję powiedziałabym bardziej mleczka niż żelu. Najlepiej zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia produktu.
Polecam ten niedrogi produkt. Jeżeli jednak Wy kochani chcielibyście polecić mi coś, co po pierwszym użyciu wywoła u mnie okrzyk WOW! to proszę napiszcie w komentarzach. 
Cena w katalogu 15 to tylko 5,99 złotych

Jakoś tak dziwnie mnie naszło na chęć spotkania z grupą blogerek. Szkoda tylko że tak daleko mieszkam od Warszawy i innych przepięknych miast.

Pozdrawiam was bardzo serdecznie. 

Ps. W dalszym ciągu przypominam o moim rozdaniu KLIK

2 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".