poniedziałek, 29 października 2012

Rozdaniowe informacje !

Witajcie 

Przypominam o trwającym do jutra konkursie.
Niestety nie zgłosiła się minimalna liczba osób jaką w swoich myślach wykreowałam, ale mam nadzieję że do jutra jeszcze to się zmieni. Myślałam o przedłużeniu konkursu, jednak jeszcze do jutra z tym się wstrzymam.
Wszystkich serdecznie zapraszam, i proszę raz jeszcze o uważne czytanie regulaminu.
Żyję tym konkursem na dniach, i czekam na rozstrzygnięcie. 
Niebawem na blogu się troszkę pozmienia, i szykuję też coś dla was. 
Także wyczekujcie i zgłaszajcie się do kończącego się jutro rozdanka :) 


Więcej informacji TUTAJ

Pozdrawiam was w te zimne dni :) U mnie śnieg i nie chce mi się nosa wysadzić na zewnątrz. Magdalena :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".