czwartek, 4 października 2012

Nowa wspolpraca :)

Witajcie :))

Jakis czas temu zdecydowalam wziac udzial w akcji Testujaca Mama z NUK - iem.
Jestem mama, i kazda z nas chcialaby aby wszystko co nasze pociechy maja, uzytkuja, bylo dobre i bezpieczne. Dlatego tez zaufalam poki co na slowo producentowi oraz reklamom i zaczynam testowanie. 
Wczoraj dotarla do mnie paczka z buteleczka i smoczkiem, zestawem startowym dla maluszka - zaczynamy nauke z butelka :), oraz kilka probek o ktorych takze bedzie tutaj za jakis czas mowa.

A oto co przez najblizszy czas bedzie nam sluzylo :

Mini zestaw startowy marki NUK - smoczek oraz butelka + probki o ktorych mowa niebawem oraz gadzet notatnik. 

Poki co moje odczucia sa pozytywne i mam nadzieje ze tak zostanie.
Dziekuje Pani Honoracie za mozliwosc testowania produktow marki NUK. 

Pytanie do mam - Czy w czasach macierzynstwa korzystacie / korzystalyscie z produktow marki NUK ? 

Pozdrawiam :) Oczekujcie niebawem opinii.

2 komentarze:

  1. hej :)
    powiedz mi kto zrobił Ci taki piękny banerek do bloga?:):)
    Obserwuje Cie jako królewna :) zajrzysz też do mnie?:)
    http://chabroweoczyani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".