piątek, 8 marca 2013

174. Sleek MakeUp True Color PEACHES & CREAM

Witajcie
 
Na Cyprze rozpoczal sie karnawal, i mam wielka nadzieje ze uda mi sie uwiecznic co nie co na zdjeciach i z Wami sie podzielic tymi kolorami. Pogoda poki co wietrzna, czasami sloneczna jednak przyplywow wysokich temperatur brak. Z jednej strony bardzo sie ciesze ze skwar mi nie doskwiera, poniewaz moge sie malowac wszystkim bez wyjatku i nie musze sie bac ze to splynie. Z drugiej strony te kilka stopni wiecej dalo by wiecej mozliwoci, dluzsze spacery i mozliwosc wymiany chociaz czesci garderoby.
 
Kiedy robilam zakupy na cocolita.pl, i wiedzialam ze dostane cos w gratisie, nie moglam posiasc sie ze szczescia, ale takze z niecierpliwosci odebrania i otworzenia paczuszki. Gdy ten czas nastal, moim oczom ukazala sie malych rozmiarow pomadka, o jakze odwaznym kolorze. Dzisiaj kilka slow na temat owego kolorowego kosmetyku.
 
PEACHES & CREAM

Pomadka zamknieta zostala jak widac w dosc malym opakowaniu, jednak gramatura to 3,5 grama. Czarne, eleganckie i matowe opakowanie zamyka sie i otwiera bez problemowo. Zadnych uszczerbkow dla palcow i zdrowia nie odnotowalam :)
 
Do kosmetykow Sleek palam miloscia odkad stalam sie posiadaczka paletki Oh So Special, a pozniej kolejnych. Pomadke mialam dotychczas tylko jedna, i dziwie sie sama sobie ze nie korcilo mnie do zamowienia innych wariantow kolorystycznych. Krotko mowiac mam dopiero dwie pomadki Sleek'a, i przy najblizszym przylocie do Polski bede musiala to nadrobic.
 
Kolor pomadki jest bardzo odwazny, i ja przy pierwszych probach noszenia go, nie wiedzialam zbyt z czym to sie je :D Tak serio to nie mialam zielonego pojecia co do tej jasnej brzoskwinki bedzie pasowalo, czy mocne oko a moze tylko tusz do rzes? W ostatecznosci przy robieniu zdjec jestem w okularach, i problem jako tako jest rozwiazany.
 
Bezsmakowa oraz bezzapachowa formula pomadki, ktora utrzymuje sie bez jedzenia i picia okolo 2 godzin. Po tym czasie kolor stopniowo i rownomiernie zanika, nie tworzac plam i przeswitow, jednak gdy nadmiar pomadki zbierzemy chusteczka lub po prostu wklepiemy paluchami, bedziemy miec delikatny odcien pozostajacy dluzszy czas na ustach.
Kosmetyk ma miekka konsystencje, i obawiam sie ze przy wysokich Cypryjskich temperaturach moze mi sie stopic. Dotychczas tego problemu nie mamy, i miejmy nadzieje ze takie kwiatki do nas nie zawitaja :)
Pomadka ma bardzo dobra pigmentacje, nie wysusza ust ale tez i nie nawilza ich. Nie zauwazylam aby podkreslala suche skorki czy tez wchodzila w zalamania.
 
Ostatecznie pomadka podbila moje serce i pokusilabym sie o odcienie rozu i czerwieni. Kolor jest bardzo wyrazisty, i gdy sie na niego zdecydujecie to gwarantuje ze na ulicy nie zostaniecie niezauwazeni. Skusilam?
 
Pozdrawiam :* Magdalena

17 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor, ale nie pasowałby raczej do mojej skóry ;)
    masz śliczne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne okulary :D
    Z reszta szminka tez niczego sobie;)
    Wybieracie sie 17 na parade karnawalowa??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic o paradzie nie wiem i w sumie bylby to moj pierwszy karnawal tutaj :)
      Gdzie i ktorej? I to pewnie niedziela jest? Moj bedzie pracowal do 7 wieczorem, to pewnie sama z malym bym poszla. Chcesz sie spotkac? :D

      Usuń
    2. No wlasnie w niedziele, tez nie wiem czy moj nie bedzie pracowal... Ale jak cos to mozemysie umowic:) W zeszlym roku parada szla Makarios Ave.

      Usuń
    3. Ja tu ulic nie znam haha :D A co robisz jutro albo w ta niedziele? Chcialabym Ci w koncu oddac cos co Twoje :P

      Usuń
  3. ja właśnie tylko takiego odcienia nie mam w swojej kolekcji, boję się trochę czy by mi pasował, ale u Ciebie widzę, że wygląda świetnie więc może się rozejrzę za jakimś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgladaj sie :) Do odwaznych swiat nalezy :P

      Usuń
  4. Tak jak lubię Sleekowe cienie, tak pomadek nie lubię. Za tłuste, za ciężkie i ie lubię tego zapachu :(
    Ale kolor sam w sobie bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze a moja nie pachnie :) Wiesz moze to zalezy od ust, bo ja ciezkosci nie czuje i tej tlustosci tez :*

      Usuń
  5. podobna do revlon almost nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak z trwaloscia tej Revlonowej :) Nie mam zadnej ichniejszej pomadki

      Usuń
  6. Piękny mat! Z chęcią bym przygarnęła takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mat, pewnie genialnie uzupełnił by mocno perłowy makijaż oka. Chyba się rozejrzę za podobnym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".