czwartek, 7 lutego 2013

D.I.Y - koszyczek

Witajcie

Nie mam siły dzisiaj na napisanie żadnej z recenzji. Dawid nie daje mi spać, wyrzynają się kolejne ząbki, a to oznacza mniej snu. Czekam na zamówienie z cocolita.pl które mam nadzieję dojdzie jutro, i wózek z allegro, który zamawiałam dzisiaj :) O zakupach będzie oddzielny post, ale tak żebyście o mnie nie zapomnieli przedstawiam moje D.I.Y

Koszyk ten został ściągnięty ze strychu, w czymś obklejony nie nadawał się do niczego innego jak kosz do zdenkowanych produktów. Potrzebowałam tego samego materiału co przy tworzeniu mieszkanka dla pędzli. 2 pianki które mam jeszcze z zamówienia z urodomania.com oraz 2 mięciutkie kwadraciki, też jakby piankowe + nitka i igła. 

Przed wyglądało to tak :)

 Przeplotłam między otworami pocięty materiał. Z pianek i materiału stworzyłam symboliczne kwiatki. Przyszyłam je do materiału czarną nitką po krótszych bokach i koniec. Robota skończona.

Już po troszeczkę inaczej :)
Teraz w koszyku mieszkają sobie ręczniki i ściereczki. I chyba czują się tam dobrze :)

Ja z efektu jestem zadowolona chociaż żałuje że nie miałam niczego w kolorze burgundowym :) 
Zapraszam po więcej, jak już coś stworzę a tymczasem uciekam czerpać chwilę wytchnienia kiedy maluch się bawi. M już drzemie, a jutro czeka mnie pieczenie tortu. 
Dawidek właśnie dzisiaj skończył roczek! W sobotę mini impreza :) 

Pozdrawiam :* Magdalena

23 komentarze:

  1. Super ten koszyczek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wyszedł!:) Sto latek dla Dawidka;);*

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowe, kilka detali a jaka zmiana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w życiu. Zmienisz tylko fryzurę i jest już inaczej :)

      Usuń
  4. ale masz pomysły :) Ja wczoraj zauważyłam, że mojej Olci wychodzą na dole 6! Ale te kolejne zęby już lżej idą, choć i tak daje mi w kość, może to właśnie dlatego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Roczek to poważna sprawa :) Wszystkiego najlepszego dla Dawidka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. prosty, a zarazem efektowny pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj dla Dawidka :* A koszyczek - fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic tak nie cieszy jak własnoręczne wykonanie jakiegoś przedmiotu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby niewiele, a jaki efekt! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".