sobota, 22 czerwca 2013

Toaletka jasna VS toaletka ciemna - glosowanie

Witajcie

Jeszcze tylko kilkadziesiatek dni i bedziemy w Polsce :) Ciesze sie niezmiernie, ale tez zaczynam planowac. 
Nowe meble do pokoju, spotkania itp. itd. Jednym z moich dylematow jest toaletka. 
Nie chce ani wyjatkowo drogiej, ani tez pstrokatej i dziwnej. 
Chcialabym aby miescila jakas czesc kosmetykow, miala lustro i byla minimalistyczna.
Znalazlam dwie wersje ktore mnie interesuja. Jedna na allegro, ta w kolorze bialym, ale kolory mozna zmienic po zakupie. Druga w kolorze ciemnym ze strony na ktorej bede zamawiac meble.

VS

Meble nad ktorymi mysle sa mieszane, dwukolorowe, takze kazda z tych toaletek do wystroju by pasowala.
Bardziej przemawia do mnie ta biala, i cenowo i wizualnie. 
Chcialabym poznac Wasze zdanie. Ktora ladniejsza? Jasna czy ciemna? Glosujcie :) 

Pozdrawiam :* Magdalena

15 komentarzy:

  1. Biała zdecydowanie ładniejsza, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zależy jaką masz sypialnie,pokój gdzie będzie stała, ale ja bym wybrała ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta biała jest rewelacyjna kupuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemna jest piękna, stylowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemna, bardzo stylowa!

    Zapraszam Was na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ciemna jest bardziej w moim stylu :) szkoda, że u mnie w sypialni już się toaletka nie zmieści. Ale za to mąż kupił wczoraj komodę pod lustro więc mam namiastkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam słabość do ciemnych mebli, więc wybrałabym ciemną.
    Ach jakbym ja chciała mieć toaletkę...

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba ta pierwsza nie wiem jak tobie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".