czwartek, 13 czerwca 2013

Happy Birthday!!! To juz rok :)

Witajcie

I tak jak w tytule. TO JUZ ROK! Minal dokladnie wczoraj odkad jestem w tym swiatku. Swiecie blogosfery. Tak na dobra sprawe powinien byc ten rok 2 tygodnie wczesniej, ale to rok temu, liczac od wczoraj poczulam ze to moje miejsce. 
Na poczatku blog mial byc o zyciu za granica z osoba innej rasy i kultury oraz wyznania. Z czasem stwierdzilam ze moge polaczyc to co kocham, z przelotnymi opowiastkami jak mi jest. I stalo sie. Wytrwalam dzieki Wam, dajecie mi duzo wsparcia, ale chociaz jest ono wirtualne to bardzo przydatne i podnoszace na duchu. 

Poznalam kilka osob, wieksza czesc wirtualnie ale i zdazyly sie znajomosci w swiecie realnym, w cztery oczy jak to sie ma w zwyczaju mowic :) 
Jestem z tymi osobami blisko, mam nadzieje ze bedzie z czasem blizej, mocniej i nasze wiezi sie zaciesnia i nie rozerwa ot tak. 

Statystyk nie bede podawac bo i po co? Przybylo Was w tym roku duzo. Dla weteranek blogowych moze to byc igla w stogu siana, ale dla mnie znaczy to wiele. Czytacie, komentujecie, czasami opierdzielicie w dobrym slowa znaczeniu of course :) 
Lubie te miejce, czuje sie tu dobrze, BA! Nawet je kocham. Czasami ciezko mi cos napisac ale chyba kazdy tak ma. Staram sie, bede sie starac  i nadal tutaj bede. 

Zycze sobie aby Was przybywalo wiecej, aby blogowanie sprawialo mi jeszcze wieksza radosc i aby kolejny rok byl obfitszy w znajomosci a kto wie, moze i przyjaznie. 

Dominiko, Kasiu i Sylwio :) Dla Was trzech dziekuje z calego serca za kazda rozmowe, rade i dobre slowo. 

Moj slomiany zapal z zycia, na szczescie nie przeklada sie na bloga. I oby tak zostalo. Amen :D 

Pozdrawiam :* Magdalena

7 komentarzy:

  1. gratulacje i powodzenia :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego moja droga!!!!
    Oby wena i zapal nigdy Cie nie opuscily.
    Niezwyklemilo bylo poznac kogos z blogosfery na zywo, a w dodatku spotkac sie tak daleko od rodzinnego kraju:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci kolejnych obfitych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrwałości Ci życzę i wielu wielu lat w blogowaniu!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę kolejnego roku i wspaniałych pomysłów!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".