wtorek, 31 lipca 2012

Mascara Super Extend AVON

Witam was kochani!

Dzisiejszy dzien przelecial mi jak piasek przez palce. 
Strasznie szybko, ale i o dziwo spokojnie.
Moj Dawidek zrozumial ze czasami trzeba byc grzecznym i dac chwile relaksu dla swojej rodzicielki.
Maluch wlasnie sie bawi grzechotkami, a ja korzystam z tej chwili spokoju, chociaz nie ciszy. 
Tak na szybko chcialabym wam przedstawic tusz ktory lubie, nie moge powiedziec ze kocham bo tusze zadko zmieniam. Jestem pewna ze nie trafilam jeszcze na mojego ulubienca. 
Nadal szukam, i mam nadzieje ze Wy tez polecicie mi cos sprawdzonego i godnego ceny.

Mascara Super Extend marki Avon 


Jest to mascara ktora kupilam za 1 zlotych. 
Naprawde!!! Nie zartuje. 
Wstepowalam do Avonu, i w programie dla konsultantek, przez 6 pierwszych katalogow mozna dostac prezenty. Oczywiscie trzeba wywiazac sie z tego, iz do kazdego katalogu jest przypisana dana kwota na jaka musimy zlozyc zamowienie. 
Jezeli spelnimy te warunki, produkt jest nasz za 1 zlotych, i przyslany z nastepnym zamowieniem. 
Takim sposobem stalam sie posiadaczka tego tuszu, chociaz juz kilkakrotnie mialam go wczesniej. 
W taki sam sposob dorwalam perfumy Spothling za 1zl. 
Przy trzecim prezencie poleglam niestety, nie udalo mi sie nazbierac tyle, ile powinnam. 
I tak oto mialam 2 kosmetyki za 2 zlote. 


Mascara super Extend marki Avon zadowala mnie w 100%.
Nie skleja moich rzes, ani ich nie obciaza. 
Przede wszystkim sie nie kruszy. 
Nie rozmazuje sie.
Niestety probuje wykonczyc bubel, ktorym jest plyn do demakijazu oczy z Ziajii, i on sobie nie radzi ze zmywaniem tej mascary. 
Robi mi tak zwana pande pod oczami.


Cena regularna tuszu to 21,99 zlotych
Chociaz mozemy ja znalezc w promocji za 19,99 zlotych lub gdy nadazy sie okazja za 14,99 zlotych.  
Kolor ktorego ja uzywam to black.
Opakowanie jest poreczne i wygodne.
Zloty napis na czarnym opakowaniu komponuje sie elegancko, klasycznie.
Szczoteczka jak szczoteczka. 
Zabki sa twarde, dobrze rozdziela rzesy.
Dwie warstwy w zupelnosci wystarcza. 
Szybko schnie co jest duzym plusem. 
Polecam

A wy kochani co mi polecacie? 
No i przede wszystkim, powiedzcie jaki plyn do demakijazu jest wporzadku. 
Chcialabym znalezc taki, abym nie miala problemow z oczna panda :) 

Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".