sobota, 10 sierpnia 2013

Hukk - makijaż - ja - maxmodels...

Witajcie

Jakiś czas temu miałam okazję wykazać się jako makijażystka. W końcu nie tylko na sobie, a na kimś. 
Moją "ofiarą" była Klaudia. Wyjątkowo cierpliwa dziewczyna. Postawiłam na mocniejsze oko, aby dodać troszkę charakterności, i delikatnie muśnięte usta.
Strój z sesjii, a mianowicie bluzę możecie podziwiać na stronie Hukk.Przygotowania wspominam bardzo miło, i na pewno nie jest to ostatnia sesja w tym gronie. Zobaczcie jak to nam wyszło. 

Użyłam: 

Twarz:
- puder Sensique 
- róz MUA shade 5 
- Mary Lou The Balm

Oczy:
- Duraline Inglot
- Sleek Storm
- MUA Glamour Nights
- eyeliner Arcancil Paris
- eye pencil I love rock Essence
- mascara Lovely Spectacular Me

Usta:
- Sleek Mardi Gras 861 odcień masquerade
- Clinique superbalm Apricot







Wszystkie zdjęcia możecie powiększyć.
Oglądajcie i podziwiajcie :P Ja tymczasem lecę malować w terenie. 
Śluby są, to i kobietki chcą pięknie wyglądać. 

Cmokasy :* Magdalena

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Odpowiem na niego pod postem na moim blogu.
Nie życzę sobie autopromocji "Zapraszam" czy "Obserwujemy?".